صنعتصنعت، معدن، تجارت

قراردادهای گسترده پیش روی لوله گستر اسفراین / توسعه ۳۶ میدان نفتی در دستور کار

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ایران گفت: در راستای سیاست‌های شرکت نفت بر تولید ملی در سال جاری تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت لوله گستر اسفراین نهایی شده و پیش‌پرداخت‌های آن نیز پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

پیش از ظهر امروز مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ایران در رأس هیئتی از مراکز صنعتی اسفراین شرکت لوله گستر و مجتمع صنعتی این شهرستان بازدید و از نزدیک تولیدات و محصولات این واحدهای صنعتی را مورد ارزیابی قرارداد.

غلامرضا منوچهری در حاشیه این بازدید گفت: شرکت ملی نفت ایران برنامه توسعه ۳۶ میدان نفتی را در دستور کار قرار داده و بر تولید داخلی در سال تولید ملی تکیه دارد در همین راستا شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ایران توانسته قرارداد بزرگی را با شرکت نفت برای توسعه میادین منصوری و رامشیر منعقد کند.

وی افزود: به همین منظور امروز از مراکز صنعتی اسفراین بازدید کردیم تا از نزدیک محصولات این واحدهای صنعتی را مورد ارزیابی قرار دهیم تا لوله‌های موردنیازمان را از شهرستان اسفراین که بزرگ‌ترین بخش تولید لوله‌های موردنیاز در شرکت لوله گستر اسفراین تولید می‌شود را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ادامه داد: برنامه کلی شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت و زیرمجموعه‌های شرکت ملی نفت ساخت تجهیزات در داخل کشور است که شهرستان اسفراین ظرفیت خوبی برای تولیدات موردنیاز شرکت ازجمله لوله‌های جداری نفت را دارد که با تنوع و تکثر لوله‌های که در این واحدهای صنعتی اسفراین وجود دارد می‌تواند بخش عمده‌ای از نیازهای صنعت نفت ما را تأمین کند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های شرکت نفت بر تولید ملی در سال جاری تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت لوله گستر اسفراین نهایی شده و پیش‌پرداخت‌های آن نیز پرداخت شده و با برنامه‌ریزی‌های که در دست اقدام داریم این رقم به بیش از دو برابر از سوی شرکت نفت خواهد رسید و سایر شرکت‌های طرف قرارداد شرکت نفت هم که قطعاً به این لوله‌ها نیاز دارند به این شرکت روی خواهند آورد و پیش‌بینی می‌شود که ظرف دو تا سه سال آینده تمامی ظرفیت‌های شرکت لوله گستر اسفراین مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا