بانکبانک و بیمه

ارزیابی عملکردواحدهای استانی بانک توسعه تعاون باهدف بهبودبهره‌وری

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ارزیابی عملکرد واحدهای استانی بانک توسعه تعاون باهدف بهبود بهره‌وری صورت می‌پذیرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بعدازظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان زنجان که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: با توجه به امکانات، تجهیزات و سرمایه انسانی که در اختیار واحدهای استانی و شعب بانک قرار دارد، بررسی عملکرد، شناسایی کمبودها و ارائه راهکارها و تأمین نیازهای واحدهای صف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نجفی افزود: همه‌ساله طرح‌ها و محصولات بانکی متنوعی از سوی بانک توسعه تعاون جهت اجرا و بهره‌برداری به واحدهای استانی و شعب ابلاغ می‌شود. وی افزود: همواره برای پیشبرد و بهبود روند اجرایی طرح‌ها تعامل کافی با واحدهای صف صورت می‌پذیرد.

نجفی با بررسی امکانات و دستاوردهای مدیریت شعب استان زنجان گفت: این استان حدود ۱.۸درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ تعداد شعب، نیروی انسانی و دستگاه‌های خودپرداز و پایانه فروش را در اختیار دارد که با بهره‌گیری از این امکانات موفق به تحقق یک درصد دستاورد بانک به لحاظ جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و کسب درآمدهای مشاع و غیر مشاع گردیده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: استان زنجان به لحاظ مزیت‌های متعدد کشاورزی، صنعتی و گردشگری قابلیت‌های زیادی برای توسعه خدمات بانکی داراست و با حضور مدیریت جدید در این استان انتظار می‌رود گام‌های مهمی برای تحقق رسالت بانک در این استان برداشته شود.

در این جلسه غلامحسین عرب حسنخانی و جعفر مشکی مشاورین مدیرعامل، حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، احمد محمدی مدیر امور شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و حسن تاجیک مدیر امور مهندسی و پشتیبانی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد بانک در استان زنجان را بررسی نمودند و مسعود کردستانی مدیر امور شعب استان زنجان، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌ها و عملکرد استان ارائه دادند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا