خودروصنعت، معدن، تجارت

مدیر عامل ایران‌خودرو برای بررسی نحوه ارائه خدمات در طرح اربعین به خوزستان سفر کرد

هم‌زمان با اجرای طرح ویژه خدمت‌رسانی ایران‎خودرو به زائرین از 22 تا 30 مهر سال جاری؛

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به همراه هیاتی از مدیران حوزه خدمات پس از فروش و به منظور نظارت بر حسن اجرای طرح «خیمه زدیم راه را…» که در فاصله روزهای ۲۲ تا ۳۰ مهر سال جاری در حال اجراست، به همراهی گروهی از مدیران ارشد این مجموعه، به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  فرشاد مقیمی به منظور بررسی کیفیت خدمت‌رسانی حوزه خدمات پس از فروش و نحوه اجرای طرح ویژه خدمات‌رسانی به زایرین کربلای معلا، به اهواز رفت.

فرشاد مقیمی، ضمن رویت و دریافت گزارش عملکرد حوزه خدمات پس از فروش در مسیرهای مواصلاتی که به مرزهای کشور عراق منتهی می‌شود، از برخی اکیپ‌های امدادی مستقر در شهرهای اهواز، سوسنگرد، بستان و مناطق «عین‌دو» و «کوت‌ سیدنعیم» و همچنین چادر تعمیرگاهی شهر چزابه بازدید به عمل آورد و از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی حوزه خدمات پس از فروش را مورد بررسی قرار داد.
بنابراین گزارش، حضور مدیر عامل ایران‌خودرو و نظارت بر اجرای چنین طرح‌هایی جزو اقدامات کم‌سابقه در این گروه صنعتی بوده و ماحصل آن دلگرمی هموطنان و کارکنان این شرکت به پیشرفت مجموعه خواهد بود.
این گزارش حاکی است، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز در این سفر، مقیمی را همراهی می‌کرد و ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌های حاضر در طرح، دستور اقدامات اصلاحی که باعث تسریع در روند خدمت‌رسانی می‌شود را صادر کرد.
مقیمی در حاشیه این سفر گفت: هموطنان گرامی در صورت نیاز به هر گونه خدمات در حین این سفر معنوی، می‌توانند با مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.
وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات عمده عزیزان هنگام بازگشت از کشور عراق در سال‌های اخیر، فراموشی موقعیت پارک خودرو در پارکینگ‌های منطقه، به دلیل وسعت چندین کیلومتری آن بوده که خوشبختانه با تعبیه امکانی جدید در اپلیکیشن ایساکو، سعی شد این مشکل زائرین نیز مرتفع شود. افزوده شدن این گزینه امکان ثبت و ذخیره محل پارک خودرو را بر روی نقشه، فراهم می‌سازد و کاربر می‌تواند با استفاده از آن، محل پارک خودروی خود را «مسیریابی» و یا محل پارک را از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان، ایمیل و … با دیگران به اشتراک بگذارد.
گفتنی است شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هر سال طرح‌های مختلف خدماتی را در ایام خاص سال همچون تعطیلات نوروزی، مراسم ارتحال امام، تعطیلات عید سعید فطر، تعطیلات تابستانی، خدمت‌رسانی به زایرین اربعین حسینی(ع) و … را به منظور رفاه حال مشتریان این شرکت برگزار می‌کند و مدیران ارشد این شرکت با نظارت مستقیم بر اجرای طرح‌ها، سعی در ارائه خدماتی با کیفیت و استاندارد به ذی‌نفعان خود دارد؛ اما حضور مقیمی در این دوره از بازدیدها، نشان از اهمیت بیش از پیش حوزه خدمات پس از فروش در نگاه مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو دارد.
در پایان شایان ذکر است، حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در طرح «خیمه زدیم راه را…» با در اختیار داشتن نزدیک به ۱۰۰ نمایندگی و فروشگاه مجاز، ۱۳۶۰ اکیپ‌ امداد جاده‌ای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس به صورت کامل، آماده ارائه خدمات به زایرینی است که با خودروی شخصی به سمت مرزها حرکت کرده‌اند.

همچنین بخوانید

 

 

منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا