بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تقسیم سود ۱۰۰ ریالی در مجمع مبین وان کیش تصویب شد

مجمع شرکت مبین وان کیش برگزار و با تصویب حاضرین در مجمع از ۵۸۹ ریال سود به ازای هر سهم، ۱۰۰ ریال تقسیم شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مبین وان کیش با حضور حداکثری سهامداران روز چهارشنبه ۲۵تیر۱۳۹۹ در مجموعه فرهنگی پیامبر اعظم، برگزار شدکه به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و عدم امکان حضور بخشی از سهامداران حقیقی، جلسه مجمع همزمان به صورت آنلاین از سایت آپارات به صورت زنده نیز پخش شد.

در ادامه جلسه، گزارش بازرس قانونی در خصوص عملکرد هیات مدیره، صورتهای مالی مشتمل بر ترازنامه، سود و زیان و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ قرائت شد و مجمع پس از استماع توضیحات هیات مدیره و بازرس قانونی به اتفاق آرا ضمن تائید عملکرد هیات مدیره در سال مالی فوق، صورتهای مالی و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ را تصویب کرد و تصمیمات ذیل اتخاذ و مورد تصویب قرار گرفت.

در این مجمع از ۵۸۹ ریال سود حاصل شده به ازای هر سهم  برای سال مالی منتهی به ۱۲ اسفند سال ۹۸  با تصویب سهامداران رقم ۱۰۰ ریال تقسیم و مابقی به منظور افزایش سرمایه منظور شد. همچنین حق حضور و پاداش هیات مدیره نیز تعیین شد.

افزون بر این، موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و علی البدل و روزنامه دنیای اقتصادی نیز به عنوان روزنامه کثیر انتشار این شرکت انتخاب شد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا