ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

دورکاری کارمندان آمازون تمدید شد

شرکت آمازون اعلام کرد کارمندانی که وظایفشان را می توانند در خانه انجام دهند، می توانند تا ژوئن سال میلادی آینده به دورکاری ادامه دهند.

به گزارش آرمان اقتصادی، سخنگوی آمازون اعلام کرد کارمندانی که وظایفشان را می توانند از خانه انجام دهند، تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۱ می توانند به دورکاری ادامه دهند و این دستورالعمل در سطح جهانی قابل کاربرد است.

آمازون که بزرگترین شرکت خرده فروشی آنلاین جهان است، پیش از این با دورکاری کارمندانش تا ژانویه موافقت کرده بود.

همچنین بخوانید

تصمیم برای تمدید دورکاری کمتر از سه هفته پس از اعلام ابتلای بیش از ۱۹ هزار نفر از کارکنان آمریکایی این شرکت به ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ گرفته شد.

برخی از کارکنان، مقامات منتخب و اتحادیه ها در ماههای اخیر اظهار کرده اند که آمازون با باز نگه داشتن انبارهایش در اوج شیوع ویروس کرونا، سلامتی کارمندانش را به خطر انداخته است.

توییتر در ماه مه نخستین شرکت فناوری بزرگی بود که به کارمندانش اجازه داد به مدت نامعلوم به دورکاری بپردازند.

سایر غولهای فناوری گزینه دورکاری را برای کارمندانشان تمدید کرده اند. مایکروسافت اوایل ماه جاری اعلام کرد به اکثر کارمندانش اجازه داده است نصف ساعات کاری هفتگی را به دورکاری بپردازند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت فیس بوک هم اعلام کرده که به کارمندانش اجازه خواهد داد تا ژوییه سال آینده از خانه کار کنند در حالی که گوگل مدت دورکاری کارمندانی که نیازی به حضورشان در دفاتر این شرکت نیست را تا ژوئن تمدید کرده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا