بانک و بیمهبیمه

توانمندی‌های مالی بیمه تجارت‌نو در ویترین همایش شبکه فروش

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو روز گذشته، در همایش “لایو اینستاگرامی شبکه فروش” به تشریح توانمندی‌های مالی شرکت پرداخته و تاکید داشت: امروز مجموعه جوان تجارت‌نو برند شناخته شده‌ای است که در شاخص های مهم مالی رتبه یک را کسب کرده و این جایگاه را حفظ خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، نیما نوراللهی با اشاره به اینکه برای نمایندگان توان مالی شرکت‌های بیمه بسیار مهم است، افزود: امروز ارزش بازار تجارت‌نو در حدود ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که با توجه به حضور کوتاه مدت آن در فرابورس رقم تحسین برانگیزی است.

وی بالاترین رشد در بازدهی دارایی، حق بیمه تولیدی ، افزایش ارزش و سود سهام را متعلق به بیمه تجارت‌نو عنوان کرده و اظهار داشت: در کنار پشتوانه های مالی، قراردادهای بزرگ کشوری هم منعقد شده که نمایندگان می‌توانند از این فرصت برای جذب پرتفوی استفاده کنند.

مدیر عامل تجارت‌نو متوسط درآمد ۸۰ درصد از نمایندگان شبکه فروش را با توجه به تورم اقتصادی، مکفی ندانسته و گفت: این عضو از زنجیره درآمدزایی به دلیل تعدد شرکت‌های بیمه و انبوه نمایندگان درخط مقدم جنگ اقتصادی قراردارند. پس لازم است با افزایش دانش و توانمندی های خود به جمع ۲۰ درصد با درآمد قابل توجه بپیوندند.

نوراللهی نوید آن را داد که، متوسط درآمد ماهانه نمایندگان این مجموعه با تدابیر اتخاذ شده، افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا