بانک و بیمهبیمه

بیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سرمایه گذاری روی تخصص نیروهای متخصص و کیفیت بالای عملکرد پرسنل آموزش دیده، دیدگاه مشتری محور و تأکید بر کیفیت خدمات ارایه شده از نقاط قوتی است که بیمه پارسیان بر اساس آن استوار شده و همینطور شفافیت قرارداد های بیمه ای فی مابین را نیز به این خصوصیات اضافه کنید.

خدمات بیمه پارسیان نشان از هوشمندی در مشتری مداری است و طرح تخفیفات بیمه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگلبانی، فروش بیمه های مسئولیت ویژه هیئت مدیره ساختمان های مسکونی و همینطور جشنواره فروش طرح آرامش که مربوط به بیمه های آتش سوزی می باشد، از جمله این طرح ها است و نشان از نگاه جامع بیمه پارسیان به نیازمندی جامعه دارد.

در بیمه پارسیان سیستم یکپارچه مدیریت خدمات و مشتریان با کیفیت مطلوبی به حدی کارآمد عمل نموده که توانسته فرآیندهای بروکراتیک اداری را کوتاه تر نماید. اقرار بیمه شدگان به خوبی گویای این موضوع توسط بیمه پارسیان است. تمامی این افراد بعد از دریافت خدمات بیمه ای به صورت باورنکردنی از کیفیت این خدمات شگفت زده شده اند و این سطح از مطلوبیت برای آن ها ارزشمند و قابل تقدیر است.

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگی های شاخص بیمه پارسیان است.  معدود شرکت هایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction  می نامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکت های خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل می کردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاست های مشتری محورش دمیده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا