بین الملل

ممانعت از ورود اتباع انگلیسی به خانه خود در اسپانیا

رسانه های انگلیس اعلام کردند که اتباع این کشور که در اسپانیا ساکن هستند هنگام ورود به شهر بارسلونای اسپانیا به اشتباه برگشت داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رسانه های انگلیس اعلام کردند که اتباع این کشور که در اسپانیا ساکن هستند هنگام ورود به شهر بارسلونای اسپانیا به اشتباه برگشت داده شده اند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

شبکه خبری بی بی سی در گزارشی نوشت: حدود ۱۰ تبعه انگلیس صبح شنبه با پرواز شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از فرودگاه هیترو در لندن خارج شدند، اما در بدو ورود به اسپانیا از ورودشان جلوگیری شد. آنها توسط پلیس مرزی اسپانیا متوقف شدند و در نهایت به انگلیس منتقل شدند.

اسپانیا از ۲۲ دسامبر به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی، پرواز از انگلیس به اسپانیا را ممنوع کرده است و فقط به اتباع و مقیمان اسپانیا که از انگلیس می آیند مجوز ورود می دهد.

یکی از مسافران این پرواز که نمی خواست نامش فاش شود، گفت به آنهایی که در این پرواز بودند بارها گفته شد که فقط به اتباع اسپانیا یا کسانی که مقیم این کشور هستند اجازه ورود به کشور داده می شود.

وی در ادامه گفت اتباع انگلیس گواهینامه اقامت خود در اسپانیا که به آن گواهینامه سبز نیز گفته می شود را چندین بار به کارکنان هواپیمایی نشان داده اند.

اما مسافران انگلیسی این پرواز با وجود اینکه این گواهینامه را دارا بودند از ورودشان به اسپانیا جلوگیری شد.

خطوط هوایی بریتیش ایرویز تأیید کرد که از ورود حدود ۱۰ نفر از اتباع انگلیس به بارسلونا ممانعت به عمل آمد زیرا آنها معیارهای لازم از سوی مقامات اسپانیایی را نداشتند.

روت اولری، یکی از این افراد گفت: من کاملاً گیج شده ام. از آنها پرسیدم که چه اسناد دیگری می توانم ارائه دهم. به نظر می رسید که آنها فقط با قاطعیت از هر چیزی که من همراه داشتم امتناع می کنند و فقط اجازه نمی دهند که من در پرواز باشم. واقعاً ناراحت کننده است.

وی افزود: واقعاً وحشتناک است که دیگر نمی توانید به خانه خود برگردید و در حقیقت توضیحی برای شما داده نمی شود که چرا نمی توانید به خانه بروید.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا