صنعت، معدن، تجارت

تولید ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک در پارس خودرو/کوییک آر مجهزتر شد

با توجه به استقبال خریداران از خودرو کوییک آر پارس خودرو، این خودروساز نسخه اتوماتیک این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از سایپا، کوییک آر که از زمان عرضه در بازار به دلیل امکانات مناسب و جذابیت‌های ظاهری مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به زودی با گیربکس اتوماتیک نیز به بازار عرضه می‌شود.

این خودرو از گیربکس ۴ سرعته ساخت کمپانی Punch بهره می‌برد که از باکیفیت ترین و بزرگ‌ترین سازندگان قوای محرکه در جهان است.

تست‌های میدانی و کیفی این خودرو در ماه‌های گذشته توسط متخصصین این شرکت انجام شده است و نسخه نهایی آن در سال جهش تولید به زودی روی خط تولید می‌رود.

موتور این مدل نیز از نوع موتور ۱.۵ لیتری خانواده کوییک است که از کم مصرف‌ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو ایران است. همچنین دو کیسه هوای ایمنی، ترمزهای ABS+EBD+BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، رینگ‌های آلومینیومی، آینه‌های برقی و فرمان D Type مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی بخشی از تجهیزات و امکانات این خودرو هستند.

به این ترتیب کوییک آر اتوماتیک می‌تواند لقب ارزان‌ترین خودروی مجهز به گیربکس اتوماتیک بازار خودرو ایران را به خود اختصاص دهد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا