ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آغاز حمایت مالی پینترست از اینفلوئنسرها

پینترست یک صندوق ۵۰۰ هزار دلاری را برای پرداخت پول به گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوا که سابقه چندان شناخته شده ای ندارند، راه اندازی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، از میان پلتفرمهای شبکه اجتماعی، پینترست ممکن است حداقل اتکا را به فرهنگ اینفلوئنسری مرتبط با اینستاگرام، یوتیوب و سایرین داشته باشد. اما این روند در حال تغییر است. سپتامبر گذشته این شرکت استوری پین و پروفایلهای تولیدکننده محتوا را اضافه کرد که هر دو برای راحت‌تر کردن نمایش پروژه‌های اینفلوئنسرها و جذب مخاطب طراحی شده‌اند.

اکنون پینترست این تلاشها را یک گام دیگر پیش خواهد برد. این شرکت “صندوق تولیدکننده محتوا” را راه اندازی کرده است تا به گروه کوچکی از اینفلوئنسرها برای تولید محتوا در این پلتفرم پول بپردازد. این صندوق ۵۰۰ هزار دلار پول نقد و رسانه برای گروه کوچکی از اینفلوئنسرها در سال ۲۰۲۱ فراهم خواهد کرد. اما این شرکت قصد دارد تا پایان سال افراد بیشتری را به این برنامه اضافه کند.

همچنین بخوانید

پینترست با این صندوق، جدیدترین شرکتی می‌شود که اینفلوئنسرها را با حمایت مالی مستقیم جذب می‌کند. تیک تاک سال گذشته یک صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری راه اندازی کرد و اسنپ چت تحت “ابتکار اسپات لایت”، به کاربرانی که بیشترین ویدیوهای محبوب را تولید می‌کنند، میلیونها دلار پرداخت کرد. رویکرد پینترست در مقایسه با تلاشهای مذکور، اندک به نظر می‌رسد. اما این شرکت روشن کرده که در تلاش برای ایجاد فرهنگ اینفلوئنسر متفاوتی نسبت به پلتفرمهای دیگر است.

به همراه این صندوق، پینترست سیاستهای جدیدی را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد که فراتر از دستورالعملهای فعلی این شبکه اجتماعی است. “دستورالعمل تولیدکننده محتوا” همه کاربران پینترست که به استوری پین دسترسی دارند را ملزم می‌کند با مجموعه قوانینی موافقت کنند که شامل راستی آزمایی و ایجاد یک فضای جامع است. دستورالعملهای مذکور، سیاستهای فعلی پینترست که نفرت پراکنی و اطلاعات سلامتی نادرست را منتشر می‌کند را تغییر نمی‌دهد.

بر اساس گزارش انگجت، همچنین پینترست قابلیتهای جدید کنترل دیدگاه‌ها را رونمایی کرد که کاربران را تشویق می‌کند اظهارنظرهای مثبت‌تری داشته باشند و هنگامی که یک پیام مقررات این شرکت را نقض می‌کند، هشدار می‌دهد. این قابلیت مشابه ابزارهای مورد استفاده توسط اینستاگرام و تیک تاک است که به کاربران پیش از ارسال دیدگاه‌های ناقض مقررات، هشدار می‌دهند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا