بانکبانک و بیمه

چابک سازی و سرعت عمل ‌در انجام امور از اولویت های بانک ملی

معاون شعب بانک ملی ایران اظهار کرد: امسال برنامه استراتژیک بانک به نحوی طرح ریزی خواهد شد که بانک تنها و تنها در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و تحقق شعار سال با حفظ منافع نظام حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک به صورت وبینار و با حضور حسن مونسان معاون شعب بانک، فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، بهرام واقفی رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب خراسان رضوی، کارشناسان معاونت شعب و اداره کل استراتژیک، معاونین و روسای شعب ممتاز و حوزه ها، کارشناسان و روسای دوایر اداره امور برگزار شد.

در این جلسه مونسان به وضعیت اقتصادی کشور و شعار سال که به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» تعیین شده اشاره و اعلام کرد: مدیر عامل بانک دکتر حسین زاده نیز در سخنرانی نوروزی خود بر توجه به این موضوع صحه گذاشت.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته درخصوص شاخص های عملکردی در سطح واحدهای استان خراسان رضوی، خواستار همسویی هر چه بیشتر ظرفیت موجود با ارکان نظام شد.
عضو هیات عامل بانک در ادامه گفت: باید در همین ابتدا ارزیابی سال قبل را در تحقق شعار مدنظر قرار دهیم.

وی ضمن تاکید بر ارائه برنامه های منسجم در قبال شعار مقام‌ معظم رهبری (مدظله العالی) در بخش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، چابک سازی و سرعت عمل ‌در به سرانجام رساندن امور را از اولویت های کاری سال جدید عنوان و گفت: در همین راستا به زودی بسته های جدید اعتباری با رویکردی کاملا متفاوت ارائه خواهد شد.

مونسان با بیان اینکه مقاوم سازی بانک موجب مقاوم سازی اقتصاد کشور می شود و تا سطح آگاهی همکاران را افزایش ندهیم این امر میسر نخواهد شد، تاکید کرد: برای بالا بردن سطح اگاهی همکاران  نباید بلوغ سازمانی را فراموش کنیم و اگر بخواهیم به شعار سال عمل نمائیم باید خودمان یک به یک به آن عمل کرده و در این جهت گام برداریم  و این امر جز با تلاش و همت همکاران امکان پذیر نیست.

همچنین فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز حضور موثر همکاران جوان و صاحب نظر که در بانک مشغول خدمت هستند را نقطه عطف حال حاضر بانک در این برهه حساس بیان و به تغییر نگرش اولیای بانک و توجه بیشتر به این عزیزان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همکاران ما باید به سمتی بروند که اهداف بانک سرلوحه تمامی امورشان قرار گیرد و آینده بانک قطعا با این روش روشن تر خواهد بود.
بهرام واقفی رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان هم در این نشست با اشاره به نرخ ترجیحی، استفاده از این ظرفیت را فرصت خوبی برای بالا بردن جایگاه استان ها اعلام کرد.

حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان نیز به ارائه گزارشی از روند عملکرد این اداره امور شعب پرداخت و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، شاهد رکود سختی در بخش های مختلف از جمله بخش گردشگری به دلیل زائر پذیر بودن استان هستیم. با این وجود تمامی همکاران در بخش های مختلف با تمام قوا در خدمت اهداف بانک مشغول به خدمت هستند و این منجر به تعامل و وفاق شده است.

لازم به ذکر است،  معاون شعب بانک در طول سفر خود به مشهد مقدس به منظور افزایش سطح تعاملات و بررسی راهکارهای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شعار سال، دیدارهایی با مقامات استان از جمله سردار نظری فرماندهی سپاه امام رضا(ع)، دکتر اشرفی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، حقی معاون قضائی رئیس کل و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان و دکتر کلائی شهردار مشهد مقدس داشت.

همچنین وی در راستای تحقق عملی به شعار سال و در ادامه سفر به استان خراسان رضوی با حضور در واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان های مشهد، تربت حیدریه و کاشمر، از نزدیک در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.

مونسان در دومین روز سفر خود به مشهد نیز در جلسه دستاوردهای سازمان های اجرایی استان که با حضور سید علی کاظمی قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضائیه، سید امیر مرتضوی معاون پیشگیری از وقوع جرم استان، مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور بانک، رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک، رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک و جمعی از مدیران ادارات کل استان برگزار شد، نکاتی را در خصوص اقدامات و تصمیمات بانک ملی ایران در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و شعار سال بیان کرد.

وی همچنین به منظور افزایش سطح تعامل با شرکت ها و فعالان اقتصادی با مدیران عامل برخی واحدهای تولیدی عبارتند از محمد شکفته مدیر عامل شرکت فولاد کبکان، اصغر یاورزاده مدیرعامل شرکت سوله خاوران، احمد یاوری مدیر عامل شرکت الیاف پارس، راجی مدیر مجموعه های هلیوم پارک و هتلکس، دکتر صدر از فعالان اقتصادی استان ، شرکت پارس شعاع ایرانیان و جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان نیشابور  دیدار کرد.

مونسان همچنین در طول سفر به استان خراسان رضوی از شعب تربت حیدریه ، زواره و شهرک صنعتی توس مشهد، فناوری برتر  بازدید کرد. معاون شعب و عضو هیات عامل بانک در سفر خود به استان خراسان رضوی به همراه حسین صابری رییس اداره کل حفاظت فیزیک و فنی، فرهاد معقول و صفایی نیکو رییس اداره امور شعب با خانواده شهید سنجرانی (تنها شهید مدافع حرم شبکه بانکی کشور ) دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشت و گفت: کارکنان بانک ملی ایران پرچم شهدا را زمین نخواهند گذاشت و در میدان مبارزه اقتصادی تا پای جان ایستاده اند. در سال جاری نیز در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و تحقق شعار سال با توان حداکثری تلاش خواهند کرد.

وی در پایان سفر خود به این استان با همراهی حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری  و رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی از درمانگاه بانک ملی ایران در مشهد بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا