ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

عثمانی: شأن بسیاری از نیروهای وزارت اطلاعات، وزیر شدن است

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت اطلاعات سرشار از نیروهای متعهد و توانمند است که شأن بسیاری از آنها وزارت است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد قسیم عثمانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات طی سخنانی اظهار کرد: از اقدامات این وزارتخانه در ارتباط با گروهک‌های تروریستی، اشراف وزارتخانه در داخل و خارج، تبادل اطلاعات با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای موفق، مبارزه با فساد اقتصادی و ریشه‌یابی آنها تشکر می‌کنم.

وی با بیان این که امنیت با وزارت اطلاعات است گفت: اما وزارت اطلاعات سرساز نیروهای متعهد و توانمندی است که شأن بسیاری از آن ها تصدی وزارت است و این ظرفیت در داخل وزارتخانه وجود دارد.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: البته در هر جایی اگر از بدنه وزارت اطلاعات کسی برای تصدی مسئولیتی معرفی شوند بلافاصله یک عده گارد می گیرند که امنیتی است و گاهی اوقات نیز بیرون از وزراتخانه از نیروهایی استفاده می‌شود که مناسب برای تقویت این وزارتخانه نیست.

نماینده مردم بوکان در مجلس در پایان اظهار کرد: انتظار این بود که وزیر خود یکی از معاونین این وزارتخانه را برای عهده‌داری مسئولیت در وزارت اطلاعات معرفی می‌کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا