بورسبورس اوراق

شاخص بورس ارتفاع ۱.۴ میلیون واحد را دوباره از دست داد


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۱۰هزارواحدی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۷۶۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۴۶۶میلیارد تومان در بیش از ۴۷۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۰هزار و ۴۴۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۹۴هزار و ۱۰۵واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های پلی پروپیلن جم، گروه بهمن و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۶۲میلیون ورقه به‌ارزش ۹ هزار و ۵۳۳میلیارد تومان در ۲۹۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۸۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۹۶۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت شیراز و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی امروز بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا