صنعت، معدن، تجارت

همه کالاها به اندازه کافی در سطح کشور ذخیره‌سازی شده است

بوشهر- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر بازار، گفت: همه کالاها به اندازه کافی در سطح کشور ذخیره‌سازی شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، عباس تابش عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور برخورد با متخلفان حوزه اقتصادی در سطح کشور انجام شده و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف‌کننده از افزایش نظارت بر بازار خبر داد و افزود: سیستم نظارتی هوشمند در کنترل قیمت کالا و خدمات می‌تواند مانع از بروز تخلفات در این زمینه می‌شود.

وی استفاده از نیروهای بسیج در کنار نیروهای وزارت صمت و جهاد کشاورزی در عرصه بازرسی و نظارت را مهم دانست و خاطرنشان کرد: جرایم متخلفان اقتصادی در عرصه تولید، توزیع، درج قیمت و احتکار افزایش یافته و این پرونده‌ها باید سریع‌تر رسیدگی شوند.

تابش با اشاره به ذخیره‌سازی کالا و محصولات مورد نیاز مردم به اندازه کافی اضافه کرد: هماهنگی لازم برای جبران کمبود کالاهای مورد نیاز بازار استان بوشهر از جمله شکر و روغن انجام شده است.

معاون وزیر صمت با اشاره به منتفی شدن اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی اساسی وارداتی تا سال ۱۴۰۲ افزود: تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی، میوه و تره‌بار برای ایام عید و ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار استان بوشهر تصریح کرد: به‌میزان مورد نیاز باید گوشت مرغ و قرمز گرم و منجمد در بازار عرضه شود و برای جبران کمبود و توزیع برنج، شکر و روغن اقدامات لازم انجام شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا