ارتباطات و فناوري اطلاعات

کنفرانس مهندسی برق فردا با سخنرانی مدیرعامل ایرانسل پایان می‌یابد

سی‌امین کنفرانس مهندسی برق ایران، فردا پنجشنبه ۲۹ اردبیهشت ۱۴۰۱، با سخنرانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، پایان می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، این کنفرانس، امسال نیز همچون دورۀ گذشته، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، برگزار شده و ایرانسل در این کنفرانس، که از ۲۷ تا ۲۹ اردبیهشت ۱۴۰۱ در حال برگزاری است، به انتقال تجربیات خود دربارۀ پیشتازی در زمینه‌هایی همچون راه‌اندازی ۵G پرداخته است.

این کنفرانس در محورهای الکترونیک، قدرت، کنترل، صنعت برق، کامپیوتر، مخابرات و مهندسی پزشکی، توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر، برگزار شده است. سخنرانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، در اختتامیۀ این کنفرانس، فردا پنجشنبه ۲۹ اردبیهشت ۱۴۰۱، از حوالی ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می‌شود.

همچنین بخوانید

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، با هدف شناسایی و تشویق ایده‌های نوآورانه در صنعت برق و ارتباطات، بحث و تبادل نظر و انتقال تجربه در زمینۀ ارائۀ خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین تلفن‌همراه مانند خدمات ۵G، ارائۀ خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، تجربه‌های راه‌اندازی مرکز نوآوری ایرانسل و فعالیت در زمینۀ نوآوری، تحقیق و توسعه و آموزش و نیز ارائۀ مزیت‌ها و توانمندی‌های خود برای جذب فارغ‌التحصیلان نخبۀ دانشگاهی، در این کنفرانس حضور دارد.

ایرانسل با تمرکز بر مدیریت زیست‌بوم دیجیتال خود و سرمایه‌گذاری بر روی نسل پنجم، هوش مصنوعی، اَبَرداده و رایانش ابری، در تلاش است با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور باشد.

در این کنفرانس که با هدف گسترش دانش فنی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق، از طریق ایجاد محیطی برای تبادل نظر علمی و تخصصی، ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و همچنین تشویق پژوهشگران برنامه‌ریزی شده ‌است، برگزاری برنامه‌های جنبی شامل میزگرد تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برنامه‌ریزی شده است.

همچنین پنل تخصصی کنفرانس مهندسی برق، صبح فردا پنجشنبه، با حضور دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل، برگزار می‌شود.

اطلاعات بیشتر دربارۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق ایران، در وب‌سایت این کنفرانس به نشانی iceeconf.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا