بانک و بیمهطلا و ارز

ثبات نسبی قیمت سکه و دلار در آستانه تعطیلات

فعالان بازار ارز و سکه امروز (پنج شنبه) هر سکه طلا طرح جدید را ۱۲ میلیون ۴۵۶ هزار ریال و هر دلار آمریکا را ۳۹ هزار و ۱۱۰ ریال فروختند که نسبت به دیروز سکه ۲ هزار ریال و دلار ۴۰ ریال ارزانتر شده است.

بر اساس نرخ های اعلام اتحادیه طلا، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال و هر نیم سکه ۶ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز به فروش رفت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایرنا، همچنین قیمت ربع سکه امروز به ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال و سکه گرمی به ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال رسید که نسبت به دیروز هیچ کدام تغییر قیمت نداشتند.

با این حال قیمت جهانی اونس طلا با افت ۲ دلار و ۱۰ سنتی به یک هزار و ۲۸۵ دلار و ۷۰ سنت کاهش یافته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با یک هزار و ۸۵۰ ریال عقبگرد، یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۷۴۰ ریال عرضه می شود.

** بازار ارز

در بازار ارز هر یورو ۴۷ هزار و ۲۰ ریال و هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۵۱۰ ریال به خریداران عرضه می شود که نسبت به دیروز به ترتیب ۴۰ و ۶۰ ریال کاهش دارند.

با این حال در قیمت های اعلامی سامانه نظارت ارز (ECOIDEAL) هر دلار ۳۹ هزار و ۷۱ ریال و هر یورو ۴۲ هزار و ۲۶۶ ریال درج شده است.

در این سامانه ارزش هر درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۷۱۳ ریال و هر پوند انگلیس ۵۲ هزار ۳۹۳ ریال اعلام شده است.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا