بانکبانک و بیمه

ارتقای سطح همکاری های بانک توسعه تعاون استان البرز و شرکت های دارویی

مدیرشعب استان البرز گفت:ارتقای سطح همکاری بانک و شرکتهای دارویی جزو برنامه ها و اولویت های استان بوده و در این خصوص تعاملات مطلوبی صورت پذیرفته و خواهان گسترش همکاری ها بر مبنای ظرفیت های طرفین هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز، دربازدید علی غیاثی مدیر شعب استان البرز از شرکت های دارویی و دانش بنیان مستقر در نمایشگاه بین المللی تهران، بر گسترش و ارتقاء همکاری ها تاکید شد.

غیاثی دراین بازدید به بررسی وضعیت شرکت های دارویی که جزو مشتریان قدیمی بانک هستند پرداخت و اظهار کرد: طی سال های گذشته بانک توسعه تعاون همواره از این شرکتها بالاخص شرک تهایی که به صورت دانش بنیان فعالیت می کنند حمایت کرده و در مواقع حساس که نیازمند سرمایه در گردش و منابع مالی جدید بودند همواره مورد حمایت همه جانبه بانک قرار گرفتند که با ارتقای سطح همکاریها بر مبنای ظرفیت طرفین، این همکاری ها گسترش خواهد یافت.

وی همچنین با بیان این مطلب که شرکت های دارویی به شدت نیازمند تامین مالی و تزریق منابع جدید هستند ،تصریح کرد: بانک توسعه تعاون همواره به عنوان پشتیبان قابل اتکا در کنار شرکتهای داروئی و بهداشتی قرار داشته و نیاز است که این شرکتها نیز با تمرکز منابع و عملیات مالی خود در شعب بانک از ظرفیت ها و محصولات جدید بانک نهایت بهره را برده و سبب تقویت جایگاه و منابع بانک جهت حمایت از آنها شوند.

گفتنی است در این بازید از شرکت های تعاونی سرم سازی رازی، فارمازند، پسوک، عرفان دارو، تک ژن زیست و برخی دیگر از شرکت های دارویی بازدید به عمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا