بانکبانک و بیمه

سوددهی شرکت تعاونی تا طرح توسعه سردخانه ۴۰۰۰ تنی

مدیرشعب استان خراسان رضوی از واحدهای تولیدی شهرستان کاشمر و خلیل آباد بازدید به عمل آورد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مهدی امین بیدختی دربازدید از واحدهای تولیدی شهرستان کاشمر و خلیل آباد از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

مدیر شعب استان ضمن بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان در دیدار با مدیران این مجموعه ها گفت: سعی و تلاش ما بر این هست در شرایط سخت در کنار مشتریان باشیم و با توجه به شرایط اقتصادی فعلی حمایت از شما کار آفرینان اولویت اصلی ما می باشد.امین بیدختی در این دیدار با شنیدن مشکلات و گلایه های تولید کنندگان پای درد دل آنان نشست و با توجه به نیارهای متنوع پولی کارخانه های مختلف پیشنهادات و راهکارهای فنی مالی لازم را جهت حل مشکلات ارئه کرد که با استقبال روبرو شد.

نقطه عطف این بازدیدها پیشرفت واحدهای تولیدی با حمایت بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی بود. سردخانه مهندس شاکریان با دریافت مبلغ ۷میلیارد رسیال تسهیلات اشتغال روستایی در سال ۹۷ از ظرفیت ۱۱۰۰ تن به ظرفیت ۴۰۰۰ تن در سال ۱۴۰۱ رسیده است. شرکت تعاونی توسعه عمران خلیل آباد هم در سال گذشته حدود ۷ میلیارد ریال سود خالص داشته است.

گفتنی است بازدید از کارخانه قند فرشاد، شرکت زرین فلز تنها شرکت تولید کننده آجر از ضایعات معادن کائولن، کارخانجات تولید نوشیدنی با نشان بیسمارک بزگرتی کارخانه تولید نوشیدنی در استان خراسان رضوی، شرکت تعاونی توسعه عمران خلیل آباد، سردخانه شاکریان و کارتن سازی مکرمی انجام شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا