بانکبانک و بیمه

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از طرح های اقتصادی نجف آباد بازدید کرد

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از چند طرح صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی نجف آباد بازدید به عمل آورد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب اصفهان، سرپرست مدیریت شعب استان از شرکت های اصفهان چدن و فنآور پلاستیک سپاهان و کاشی آسیا بازدید کرد.

همچنین بخوانید

محمدعلی محترم در این بازدیدها گفت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تمام تلاش خود را برای ایفای رسالت خود که همان حمایت از تولید است به کارگرفته ایم و با پرداخت تسهیلات برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار تلاش می کنیم.

وی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی فعال و اشتغال آفرین از اولویت های این بانک است و تاکنون عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته ایم و حمایت از واحد های و شرکت های تولیدی در قالب ارائه تسهیلات و خدمات متناسب با توان آنها می‌تواند قدمی هر چند کوچک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی تلقی شود.

وی در همین راستا تصریح کرد : بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای ، همواره در کنار مشتریان و ذی‌نفعان خود حرکت کرده و تمام تلاش خود را در مسیر به اجرا درآوردن منویات مقام معظم رهبری بر خواهد داشت .

محترم با تاکید بر این نکته که بانک ها و مجموعه های تولیدی و صنعتی کشور باید دست به دست هم بدهند تا اقتصاد کشور شکوفا شود، ادامه داد: شرکت ها و مجموعه های فعال که دارای اعتبار و خوشنامی در تولید و اشتغالزایی هستند باید متقابلا بانک ها را حمایت کنند .

شرکت اصفهان چدن تامین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز جهت ماشینکاری قطعات خودروهای سنگین مانند پره چرخ- توپی چرخ و قطعات چدنی شاسی در سال ۱۳۶۱ آغاز گردید و در زمینی به وسعت ۲۵ هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی نجف آباد استان اصفهان با تعداد ۲۵۰ نفر نیرو فعالیت می کند . مقرر شد این مجموعه فعال نسبت به تمرکز بخشی از منابع و سایر خدمات از جمله اعتبار اسنادی و ضمانت نامه فعالیت خود را با بانک شروع کند.

مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان در سال ۱۳۸۴ با هدف تولید اجزا ساختمانی از جنس PVC، UPVC و WPC فعالیت خودرا در شهرک صنعتی نجف آباد واقع در استان اصفهان آغاز نمود و در حال حاضر در مساحتی بیش از ۱۲۰۰۰۰متر مربع و با بهره گیری از بزرگترین مجموعه خطوط اکستروژن با بیش از ۳۰۰ پرسنل، به عنوان یکی از تولید کنندگان متخصص و پیشتاز در زمینه قطعات پلیمری ساختمانی در کشور شناخته می شود. این مجموعه نیز اعلام آمادگی کردند که نسبت به افتتاح حساب و دریافت خدمات مورد نیاز فعالیت مستمر با بانک شروع کند.

شرکت کاشی آسیا از دیگر شرکت های که مورد بازدید قرار گرفت و با مدیران شرکت در راستای همکاری و تعامل متقابل دیدار و گفتگو شد و این شرکت ضمن ابراز خرسندی از حضور بانک در این مجموعه و تاکید مدیر کارخانه مقرر شد شرکت نسبت به شروع فعالیت با بانک توسعه تعاون اقدام کند، گفتنی است شرکت کاشی از سال ۱۳۷۹ با ظرفیت اسمی تولید سالیانه سه میلیون متر مربع کاشی و سرامیک آغاز نمود . و با ارایه نوآوری های مستمر در طرح های به روز دنیا و نیز سایز های متنوع ، الهام از معماری های مدرن اروپایی و قابلیت چاپ دیجیتال پاسخگوی طیف وسیع سلیقه مشتریان است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا