امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

گوشت گوساله کیلویی ۲۵۶ هزار تومان در استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه گوشت گرم گوساله کیلویی ۲۵۶ هزار تومان در استان توزیع می‌شود، گفت: اولویت توزیع با فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه به لحاظ گوشت مرغ و گوساله کمبودی در استان سمنان وجود ندارد، ابراز داشت: برنامه ریزی های لازم برای توزیع هر چه بهتر این محصولات پروتئینی برای سطح شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه گوشت گرم گوساله با قیمت کیلویی ۲۵۶ هزار تومان در همه شهرهای استان سمنان عرضه می‌شود، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته نیازهای مردم استان سمنان تأمین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه برای توزیع گوشت گرم گوساله اولویت با فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، ابراز داشت: مردم می‌توانند گوشت گرم گوساله را با این قیمت مذکور از این مراکز تهیه کنند.

قاسمی ضمن بیان اینکه به لحاظ تولید گوشت گوساله نیز استان سمنان با هیچ چالش جدی مواجه نیست، تصریح کرد: اقلام اساسی مورد نیاز مردم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به ویژه در ماه مبارک رمضان فراهم و در دسترس عموم است.

وی افزود: ۲۰ مرکز توزیع گوشت گرم گوساله در استان سمنان این آمادگی را دارند تا این محصول پروتینی را در اختیار عموم قرار دهند لذا شهروندان به هیچ عنوان نگران کمبود مواد غذایی و کالاهای اساسی نباشند و از ورود هیجانی به بازار به طور جد خودداری کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا