انرژی

ایجاد خوشه‌های زنجیره ارزش در لرستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پس از شکل دهی کسب و کارهای کوچک و متوسط به دنبال ایجاد خوشه‌های زنجیره ارزش در لرستان هستیم.

مهدی مسکنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام آزاد سازی خرمشهر، به رومشکان سفر کنیم و ۱۴ تعاونی در این شهرستان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و تعدادی از آنها کلنگ‌زنی یا افتتاح شدند.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: ۵۷ میلیارد تومان خط اعتباری برای شهرستان رومشکان در قالب توسعه بخش تعاون دیده شده که امیدواریم بتوانیم خدمت موثری به شهروندان و هم‌وطنان این دیار داشته باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه در راستای شکل‌دهی مدل محرومیت‌زدایی با محوریت تعاون که در وزارتخانه شکل گرفته است، مجموعه همکاران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به این نتیجه رسیدند که سفر چهارم را برای افتتاح و بهره‌برداری از ۱۴ تعاونی در این حوزه انجام دهند.

مسکنی افزود: امروز مدیران کل ستادی معاونت تعاون با حضور در شهرستان رومشکان و در شورای اداری شهرستان، نسبت به بررسی این طرح‌ها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: فاز بعدی که در این مدل انجام خواهیم داد پس از شکل دهی کسب و کارهای کوچک و متوسط به دنبال ایجاد خوشه‌های زنجیره ارزش در استان هستیم تا با کمک شرکت‌های وزارتخانه، تامین اجتماعی، بازنشستگی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر فاز مطالعاتی آن انجام شده و امیدواریم تا پایان تابستان بتوانیم برنامه عملیاتی نسبت به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آنها را در شهرستان‌ها به اجرا درآوریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا