انرژی

عبور از پیک تابستان بدون اعمال خاموشی با برنامه/بیش از ۲۷۹ هزار مشترک پاداش صرفه‌جویی گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه بدون اعمال خاموشی با برنامه موفق به عبور از پیک بار تابستان شدیم، گفت: با اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق در اهواز تا نیمه شهریور ماه ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۹ هزار مشترک در کلانشهر اهواز مشمول دریافت پاداش شدند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه ۱۴۰۲، با اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی در اهواز تا نیمه شهریور ماه تعداد ۲۷۹ هزار و ۷۰۹ مشترک مشمول دریافت قبض رایگان و پاداش صرفه‌جویی شدند.

همچنین بخوانید

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح ملی اقدامات گسترده تبلیغاتی در بخش‌های مختلف رسانه‌های جمعی انجام شد که در این زمینه خوشبختانه شاهد جلب مشارکت و همراهی بسیار خوبی از سوی شهروندان اهوازی بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با همراهی و همکاری مناسب شهروندان اهوازی در تابستان گرم امسال بار شبکه مدیریت شد و از محل صرفه‌جویی‌های انجام شده توسط مشترکان، کمبود پیش آمده ناشی از تولید جبران شد و اجرای برنامه زمانبندی خاموشی به حداقل رسید.

شیاری با بیان اینکه بدون اعمال خاموشی با برنامه موفق به عبور از پیک بار تابستان شدیم، عنوان کرد: از ابتدای خردادماه تا ۱۵ شهریورماه امسال، ۱۴۰ برنامه صرفه‌جویی و راهکارهای عملیاتی اجرایی شد و جلب مشارکت مردم را به دنبال داشت که نتیجه نهایی آن کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته بود.

وی ضمن تشکر از شهروندان اهوازی بابت کاهش مصارف در فصل گرم، افزود: شهروندان اهوازی، علی رغم ناترازی و کمبود برق ناشی از تولید، صنعت برق کلانشهر اهواز را همراهی کردند و کاهش مصارف غیرضروری و مدیریت بهینه مصرف برق را در دستور کار خود قرار دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: اهوازی‌ها حدود ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی در قالب قبض برق رایگان و بستانکاری در صورتحساب را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا