پرداخت الکترونیک

حضور شرکت به پرداخت ملت و یاس ارغوانی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی “ایران ریتیل شو”

به پرداخت ملت با شرکت مهندسی سیتم یاس ارغوانی در پنجمین نمایشگاه صنعت خرده فروشی، مجتمع های تجاری و صنایع وابسته با نام “ایران ریتیل شو” حاضر شد.

شرکت به پرداخت ملت و یاس ارغوانی با همکاری یکدیگر در غرفه¬ای مشترک حضوری فعال دارند. نمایشگاه ایران ریتیل شو تا ۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی تهران ادامه خواهد داشت.

news

همچنین بخوانید

شرکت به پرداخت ملت به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده¬ی خدمات پرداخت الکترونیکی در کشور، با هدف معرفی و ارائه خدمات پرداخت در حوزه کارت‌خوان، درگاه اینترنتی، برنامه موبایلی (سکه) و پایانه غیر نقدی (کیوسک) و دیگر فناوری های نوین از جمله ارتباط تجهیزات فروشگاهی (ترازو و صندوق فروشگاهی) با پایانه¬های فروشگاهی در ۲مدل اتصال مستقیم و بیسیم و راهکارهای نرم افزاریِ اختصاصیِ اصناف جهت پیاده سازی بر روی پایانه¬های اندرویدی در خصوص تسهیل فرآیند پرداخت فعالان صنعت خرده فروشی و مجتمع¬های تجاری به همراه بزرگترین شرکای تجاری خود، در این نمایشگاه مشارکت نمود.

علاقه‌مندان و فعالان این صنعت می توانند برای بازدید از غرفه شرکت به پرداخت ملت و یاس ارغوانی به سالن ۳۵ غرفه C2 مراجعه و از آخرین دستاوردهای علمی ، عملیاتی و تجربیات موفق این دو شرکت در نمایشگاه بهره‌مند گردند

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا