بانک و بیمهطلا و ارز

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۰/۳۰


امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۶۸۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

 

همچنین بخوانید

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۰میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۲۹ دلار است.

 

در معاملات امروز (شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و نرخ حواله دلار هم با به‌‌نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۲۹ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش جزئی قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۷۶۲ تومان است.

بروز رسانی: شنبه ۳۰  دی ۱۲:۴۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۲۸  میلیون و ۴۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۳۱  میلیون و ۲۵۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۱۷  میلیون و ۷۵۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۱۰  میلیون و ۸۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۵ میلیون و ۹۰۰ هزار

بروز رسانی: شنبه ۳۰  دی ۱۲:۴۰

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

۲ میلیون و ۶۸۴  هزار

مثقال طلا

۱۱ میلیون و ۶۳۰  هزار

انس طلا(دلار)

۲۰۲۹

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا