امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

وزیر جهاد کشاورزی: برای انجام تکلیف ملی و شرعی آمده‌ام

وزیر جهاد کشاورزی حضور پای صندوق رأی را ادای تکلیف ملی و شرعی دانست و از مردم ایران برای حضور فعال و گزینش اصلح در انتخابات دعوت کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی حضور پای صندوق رأی را ادای تکلیف ملی و شرعی دانست و از مردم ایران برای حضور فعال و گزینش اصلح در انتخابات دعوت کرد.

وی با حضور در حسینیه ارشاد تهران نام گزینه‌های انتخابی خود را در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی در حاشیه این مراسم و در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فرمودند «مجلس در رأس امور است» و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم و کارکرد مجلس تاکید دارند و ما به تاسی از رهبری پای صندوق رأی آمده‌ایم تا تکلیف ملی و شرعی خود را ادا کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی حضور در انتخابات و گزینش اصلح را مشارکت مؤثری در روند توسعه و آبادانی کشور برشمرد و افزود: مشارکت بالا و شایسته گزینی مجلسی قوی و مقتدر خواهد ساخت و این مجلس باعث تقویت دولت و پیشبرد پر شتاب برنامه‌های پیشرفت کشور خواهد بود.

نیکبخت آثار مشارکت بالای مردم را در سطح بین‌المللی و داخلی مؤثری ارزیابی کرد و گفت: حضور فعال و پرتعداد مردم پای صندوق آرا باعث خوشحالی دوستان و خار در چشم دشمنان است، دوست و دشمن رفتار انتخاباتی مردم را رصد می‌کنند و با این حضور پرشور، دشمن مأیوس و منفعل می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا