صنعت، معدن، تجارت

سند تحول حمایت از فعالان اقتصادی اجرایی می‌شود

سرخه- معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه حمایت از تولید در دستور کار این قوه است، گفت: سند تحول حمایت از فعالان اقتصادی ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، حجت الاسلام محمد مصدق بعد از ظهر چهارشنبه در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی استان سمنان و افتتاح دادگستری سرخه به میزبانی فرهنگسرای باران این شهر، ضمن بیان اینکه در سند تحول و تعالی قوه قضائیه حمایت از تولید، فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است، ابراز داشت: این سند از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه برقرار است، افزود: کار این ستاد پیگیری و رفع مشکلات فعالان اقتصادی مرتبط با بخش قضائی که تا امروز اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه قوه قضائیه به صورت جهشی در صدد است که از فعالان اقتصادی حمایت کند، ابراز داشت: حمایت به این صورت خواهد بود که اگر تخلفی اتفاق افتاد، رسیدگی قضائی انجام و روال معلول طی آن واحد تولیدی تعطیل نشود.

مصدق ضمن بیان اینکه ارتباط و تعامل بسیار خوبی مابین قوه قضائیه با دولت سیزدهم وجود دارد، تصریح کرد: مسائل و مباحث تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی پیگیری و رسیدگی می‌شود.

وی افزود: کارگزاران نظام اگر حتی ۵۰ درصد توصیه‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب را پیرامون تولید کنندگان و فعالان اقتصادی عمل کنند مشکلات این حوزه پایان می‌یابد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا