بورسفرابورس

دولت امکان استفاده از منابع و مصارف بودجه را دارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس اصلاحیه بودجه، دولت این امکان را پیدا می‌کند تا در ابتدی سال آینده منابع و مصارف خود را در چارچوب مصوب قانون انجام دهد.

همچنین بخوانید
لایحه بودجه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی، با اشاره به اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: امسال برای نخستین بار بررسی لایحه بودجه سالیانه به صورت دو مرحله‌ای مد نظر قرار گرفت.

نماینده مردم «کرمان و راور» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه سالیانه با تاخیر به مجلس ارائه شد و مقرر بود در تاریخ پیش‌بینی شده نهایی شود و کلیه اسناد و مدارک پیوست های لایحه بودجه به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: اما این اتفاق نیافتاد و هنوز از سوی شورای نگهبان و هیات عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام این مسئله نهایی نشده است؛ از این رو به دلیل این که دولت در راستای اجرای بودجه سال آینده با مشکل مواجه نشود و بتواند در ابتدای سال هم منابع و هم مخارج خود را دریافت کند، اصلاحیه بودجه در صحن در مجلس به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: بر اساس این اصلاحیه و چارچوبی که به واسطه آن کلیات بودجه در صحن مجلس به تصویب رسید، دولت این امکان را پیدا می‌کند تا در ابتدی سال آینده منابع و مصارف خود را در چارچوب مصوب قانون انجام دهد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: همچنین مقرر شد که جداول مربوط به بودجه سال ۱۴۰۳ در ابتدای سال بعد در صحن بررسی شود تا از منظر قانونی دولت دچار مشکل نشود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا