امور زیربناییراه و ساختمان

ساخت مسکن به متقاضیان واگذار می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از عملیاتی شدن دو بخش مسکن و حمل و نقل در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: در حوزه مسکن با واگذاری ساخت به متقاضیان، سرعت و کیفیت و میزان و نحوه سرمایه گذاری ها، رشد خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در پیام نوروزی خود نوشت: در سال جدید که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است در دو بخش مسکن و حمل و نقل این موضوع به جد پیگیری و عملیاتی می شود. زیرا که معتقدیم در حوزه مسکن با واگذاری ساخت به متقاضیان، سرعت و کیفیت و میزان و نحوه سرمایه گذاری ها، رشد خواهد یافت و با برنامه ریزی برای واگذاری زمین شهری و روستایی و تسهیل ساخت و ساز توسط مردم اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ رکوردهای قابل توجهی در افتتاح آزادراه ها و خطوط ریلی کشور ثبت شد و حدود نیمی از تعداد مسکن مهرهای نیمه تمام کشور که بیش از ۱۰ سال باقی مانده بودند با تأمین حدود ۲ هزار میلیارد تومان از منابع داخلی وزارتخانه به بهره برداری رسید و به متقاضیان واگذار شد و تعداد مسکن های در حال ساخت از دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در اسفند ۱۴۰۲ عبور کرد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا