بانکبانک و بیمه

زمین متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بهارستان واگذار شد

مدیرعامل شهر جدید بهارستان از برنامه واگذاری زمین به بخشی از متقاضیان طرح جوانی جمعیت در بهار امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی ؛ حمیدرضا رحیمی مدیرعامل شهر جدید بهارستان ، از برنامه واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در آن شهر جدید خبر داد.

مدیرعامل شهر جدید بهارستان گفت: خانوارهای متقاضی زمین در طرح جوانی جمعیت در مجموع ۴ هزار و ۳۰۰ نفر ثبت نام کردند که ۸۰۰ نفر از این متقاضیان ۴ فرزندی و ۳۵۰۰ نفر ۳ فرزندی هستند.

رحیمی ادامه‌داد: در برنامه است تا در بهار امسال زمین‌هایی که برای بخشی از این متقاضیان تأمین شده است در مراسمی واگذار شود.

به گفته وی، طبق آخرین آمارها برای ۴۶۴ خانوار ۴ فرزندی زمین تأمین شده است که تلاش داریم تا این اراضی به تعداد ثبت نامی‌ها و واجدان شرایط تأمین و در سال جاری به متقاضیان واگذار شود.

مدیرعامل شهر جدید بهارستان افزود: در حال حاضر جمعیت شهر جدید بهارستان ۱۱۰ هزار نفر است که مقرر است تا ۱۹ هزار خانوار دیگر با ۱۹ هزار واحدی که در برنامه احداث قرار دارد به شهر افزوده شود که پیش‌بینی افزایش ۷۰ هزار نفر جمعیت در شهر جدید بهارستان می‌شود. بنابراین برای تأمین زیرساخت‌های آنها موضوعات در شورای مسکن استان طرح شده و دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف شده‌اند تا هم زمان با کارهای ساخت مسکن که توسط شرکت عمران شهرهای جدید و با نظارت این شرکت انجام می‌شود نسبت به تأمین خدمات اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا