امور زیربناییراه و ساختمان

هشدار به مردم درباره آگهی‌های جعلی فروش مسکن در سایت‌های اینترنتی/ انتشار تصاویر و آدرس غیرواقعی

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه هر فردی بدون احراز هویت می‌تواند هر آگهی با هر عکسی را در سایت‌های اینترنتی منتشر کند و هر قیمتی را برای یک ملک پیشنهاد دهد، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم از طریق آگهی‌های مشکوک و هر آگهی منتشر شده در فضای مجازی مراجعه مستقیم به واحدها نداشته باشند و از اینکه فرد واسط در این آگهی، از کارکنان یک دفتر املاک مجاز است مطمئن شوند.

داود بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آگهی‌های فیک در سایت‌های اینترنتی و پلت‌فرم‌های خرید وفروش مسکن با عکس‌ها و آدرس‌های غیرواقعی اظهار داشت: درباره تصاویر و آدرس‌های جعلی (دورتر از محدوده اعلام شده) که ارتباطی با واحد مسکونی آگهی شده، ندارد آن سایت و پلت‌فرمی که این آگهی را منتشر کرده مسئول است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که سایت‌های اینترنتی خرید و فروش مسکن و آگهی‌های مجازی یک موضوع رها شده است و هر فردی بدون احراز هویت می‌تواند هر آگهی با هر عکسی را در این سایت‌های اینترنتی منتشر کند و هر قیمتی را برای یک ملک پیشنهاد دهد. در نتیجه افراد سودجو که هویت آنها هم مشخص نیست وارد این اپلیکیشن‌ها می‌‍‌شوند و نسبت به انتشار آگهی‌های فیک یا با تصاویر غیرواقعی برای جلب نظر مردم اقدام می‌کنند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا