بانکبانک و بیمه

عید سعید فطر بشارت رحمت خدا و پاداش معنوی روزه داران است

مدیرعامل بانک شهر عید سعید فطر را پاداش معنوی مومنان و روزه داران و بشارت رحمت خدا و بخشایش الهی برشمرد و فرارسیدن این عید خجسته را شادباش و تهنیت گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، در متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند تبارک و تعالی می ‏فرماید: «إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَ تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ»(سوره عصرآیه ۳)

ماه مبارک رمضان، ماه برکات الهی و زدون غبار از آینه دلهاست و فرارسیدن عید سعید فطر، پاداشی معنوی برای سعادتمندانِ بسیاری است که از فیوضات این ماه بهره‌مند شدند و به طاعت پروردگار، دعا و ذکر و مناجات و به قیام لله پرداختند و با انجام فرائض الهی در این ماه به تکلیف خود عمل کردند.
اینجانب فرا رسیدن این عیدخجسته را به همه هم وطنان عزیز و شریف به ویژه همکاران مؤمن و تلاشگرم در خانواده بزرگ بانک شهر تبریک و تهنیت، عرض می کنم.
امیدوارم به برکت این ایام معنوی و ساعات مغتنم و با استعانت از خدای متعال و با استفاده از دستاوردهای ماه عزیز رمضان، همه ما بتوانیم مسیر خدمت متعهدانه را استوارتر از گذشته بپیماییم.
بار دیگر از درگاه حضرت احدیت برای همگان آرزوی قبولی طاعات و ‌عبادات و بهره مندی از فیوضات عظیم این ماه عظیم را مسئلت دارم.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا