امور زیربناییراه و ساختمان

ادامه انسداد محورهای تهران_ قم و تهران_ ساوه/امدادرسانی به درراه‌ماندگان ادامه دارد

رییس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف در نیمه شمالی و غربی کشور و ادامه انسداد محورهای تهران_قم و تهران_ ساوه خبر داد.

همچنین بخوانید

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، البرز، قزوین، قم، زنجان، تهران، و شهرهای تربت حیدریه، بردسکن، مشهد در استان خراسان رضوی و آزادشهر، شاهرود و گرگان گزارش شده است.

او ادامه داد: همچنین بارش برف و کولاک در ارتفاعات محور کندوان، فیروزکوه و هراز را شاهد هستیم و استفاده از زنجیر چرخ در این مسیر‌ها الزامی است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور تاکید کرد: محورهای تهران قم و تهران ساوه همچنان مسدود است و شهروندان برای تردد از این مسیرها استفاده نکنند.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: مسیر تا ساعاتی دیگر باز خواهد شد و در راه‌ماندگان نیز از این مسیر خارج خواهند شد. عوامل پلیس راه در محل حضور دارند. همچنین عوامل راهداری در تلاش هستند تا بتوانند مسیرها را بازگشایی کنند و به در راه ماندگان کمک کنند.

او با اشاره به حضور یگان‌های امدادی در این محورها گفت: امدادرسانی از دیشب به در راه‌ماندگان آغاز شده و تا پایان بازگشایی معابر ادامه خواهد داشت.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا