اقتصاد کلان

پاسخ رییس مرکز مبارزه با پولشویی به اخبار دروغ برخی رسانه‌ها

به دنبال انتشارخبری مبنی بر اینکه رییس مرکز پولشویی وزارت اقتصاد درخواست تابعیت از امریکا را کرده است نامبرده در نامه‌ای به خبرگزاری فارس ، روزنامه کیهان و …این اخبار را رد و اعلام کرد در مرجع قضایی شکایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،درپی انتشار اخبارکذب در مورد این جانب میثم نصیری احمدآبادی به اطلاع مردم عزیز می رساند اینجانب خودرا خادم کوچکی برای  مقام معظم رهبری، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و هیچگاه هیچ درخواستی برای دریافت اقامت یا تابعیت هیچ کشوری به ویژه کشورهای آمریکا و کانادا نداشته ام.تنها درخواست ویزای اینجانب در آذرماه سال ۹۲ جهت دیداریکی از بستگان بوده که عدم موافقت با آن  در سال ۹۶ طی ایمیلی به اینجانب اعلام شده است.

در مورداستفاده از سربرگ مرکز مبارزه با پولشویی برای اخذ ویزا متذکر می شود که نامه مورد نظر این آقایان گواهی اشتغال به کار رییس مرکز با ذکر میزان حقوق بوده که روال طبیعی برای دریافت ویزا  ارائه گواهی از اداره محل اشتغال بوده و می‌باشد. لازم به ذکر است اینجانب حق قانونی خود برای اعلام شکایت از منتشرکنندگان اکاذیب و هتک حیثیت خود و خانواده‌ام  را محفوظ دانسته که درزمان  وشرائط مناسب و از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم را خواهم داشت. ودر ان محضر مستندات تقدیم خواهد شد.

همچنین بخوانید
منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا