صنعت، معدن، تجارت

صنعت استان قزوین می تواند شاخص های اقتصادی کشور را تغییر دهد

قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: صنعت استان در کنار بخش خصوصی توانمند و کارآمد با ظرفیتی که دارد در صورت حمایت می تواند شاخص های اقتصادی کشور را تغییر دهد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور ایرج موفق مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

منوچهر حبیبی در این مراسم که در سالن سازمان صنعت قزوین برگزار شد اظهار داشت: سال نفس گیری را پشت سر گذاشتیم و همزمان جنگ روانی در کنار جنگ اقتصادی را داشتیم که به نظر می‌رسید دشمنان با همه امکانات وارد میدان شدند تا به نظام آسیب بزنند.

وی بیان کرد: در این سال‌ها اتفاقات متعددی داشتیم که خروج آمریکا از برجام موجب بروز مشکلات جدی در تولید شد و نشست لهستان که با برنامه ریزی دولت آمریکا و ترامپ تشکیل شد اما به نتیجه نرسید هم از دیگر کارهایی بود که برای بسیج کشورها علیه ما صورت گرفت.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: با همه نقشه‌های دشمنان به لطف الهی و درایت مردم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن آبی بر آتش دشمن بود که مکر و حیله بدخواهان را به خودشان بازگرداند و همه متوجه شدند که مردم پای نظام ایستاده‌اند.

سازمان صنعت نبض اقتصاد استان قزوین است

وی یادآور شد: سازمان صنعت از کلیدی ترین دستگاه‌های اجرایی استان است و نبض اقتصاد استان در اختیار بخش کشاورزی و صنعت است و در تولید و اشتغال نقش تعیین کننده دارد.

حبیبی گفت: صنعت در بازار و معیشت جایگاه تعیین کننده دارد و می‌تواند شاخص‌های اقتصادی را بالا و پایین کند که خوشبختانه با همه مشکلات باید اذعان کرد شاخص‌های ما مثبت بود و در صادرات رشد خوبی داشتیم و تا ۵۹ درصد شاهد افزایش بودیم.

وی بیان کرد: امروز نام قزوین در صنعت می‌درخشد و با وجود بخش خصوصی باهوش و پای کار جایگاه صنعت بالا رفته است و با قاطعیت اعلام می‌کنیم با جایگاه صنعتی خوبی که داریم می‌توانیم شاخص‌های ملی را تغییر دهیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: باید قدر دان بخش خصوصی توانمند در استان که هم دانش و هم تجربه بالایی دارن و بهره گیری از تکنولوژی روز در صنعت استان بالاست.

وی از نبیل رئیس جدید سازمان صنعت استان قزوین به عنوان فردی آشنا به صنعت و از جنس این حوزه دانست و یادآور شد: با انتصاب ایشان هیچ نگرانی در صنعت نداریم و امیدوار هستیم امور این بخش با شرایط بهتری پیش برود.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت استان قزوین معرفی شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا