ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ناوگان پست نوسازی شد/تغییر لوگو با هدف پوست‌اندازی

شرکت ملی پست به نوسازی ناوگان موتوری و تغییر لوگو با هدف نوسازی اجزای مختلف شبکه‌ی خود اقدام کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، مراسم نوسازی ناوگان موتوری و رونمایی از لوگوی جدید شرکت پست در راستای تحول این شرکت،‌ امروز در شرکت ملی پست برگزار و تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی پست، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت نیرومحرکه منعقد شد.

حسین نعمتی -مدیرعامل شرکت ملی پست- در این مراسم با اشاره به رونمایی از ناوگان موتوری شرکت پست اظهار کرد: شبکه پستی کشور رسالت و اهمیت زیادی در ارائه خدمت به شهروندان اقصی‌نقاط کشور از شهر و روستان و بخش و کلان‌شهر دارد و این ماموریت هر روز رو به رشد است. برای این که این شبکه پایدار و مستدام باشد و به رسالت خود عمل کند، توجه به بخش‌های مختلف انکارناپذیر است. ناوگان موتوری هم از بخش‌های جدی است که با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت نیرومحرکه نوسازی شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰۰ دستگاه موتور به این عرصه اضافه و ناوگان موتوری پست نوسازی شده است اما این شروع کار ماست. امیدواریم در قدم بعدی سال آینده بتوانیم ناوگان موتوری را به موتورهای برقی مجهز کنیم. این اقدامات در راستای توجه به محیط زیست انجام می‌شود. همچنین یکی از نکات مهم، توجه به استانداردها در سطح شبکه است زیرا نیروهای پست در برابر سرما و گرما بسیار آسیب‌پذیر هستند و ما باید بتوانیم حداقل استانداردها را رعایت کنیم که موتور ایمن و رعایت نکات ایمنی از این موارد است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان این‌که بحث قرارداد خرید موتورسیکلت با پیگیری‌های مستمر انجام شده، افزود: خرید این موتورها با حداقل قیمت انجام شده است و به ازای هر دستگاه، هفت میلیون تومان در اقساط ۲۴ ماهه پرداخت می‌شود. تحویل و توزیع موتورسیکلت‌ها هم در چهار فاز تعریف شده که مهم‌ترین آن توزیع ۲۱۰ موتور در تهران بود است که البته تا ۱۲۰۰ دستگاه فاصله زیادی دارد.

نعمتی با تاکید بر تغییر لوگوی شرکت ملی پست در راستای تحول شرکت بیان کرد: هدف ما پوست‌اندازی شرکت ملی پست است و نوسازی برند هم از بحث‌های ماست. اما باید توجه داشت نوسازی محدود به تغییر برند نیست و همه اجزای شبکه پست در حال نوسازی و پوست‌اندازی است و این نوسازی باید در اجزای مختلف شبکه پستی اتفاق بیفتد.

همچنین سلیمان توکلی – عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران- بیان کرد: بانک مهر ایران امروز متولی منابع مالی پروژه‌ی نوسازی ناوگان موتوری شرکت پست است. ما در این مسیر به محیط زیست کمک کردیم، زیرا آلودگی یک موتور بین ۷ تا ۱۳ برابر وانت‌پیکان است. در حال حاضر ۱۹۱۶ تسهیلات برای نوسازی ناوگان پرداخت شده و  ۲۳۴ تسهیلات دیگر هم در اقدام است که در مجموع ۱۴۰۸ میلیون ریال تسهیلات برای این موتورها پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا