بانکبانک و بیمه

صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸ شرکت لیزینگ گردشگری به تصویب رسید

در جلسه مجمع عمومی شرکت لیزینگ گردشگری(سهامی خاص) که با حضور ١٠٠ درصدی سهامداران برگزار شد، صورت های مالی سال ۱۳۹۸ این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه که به ریاست سعید جمشیدی عضو هیات مدیره بانک گردشگری برگزار شد، مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری گزارشی از عملکرد شرکت در سال ۱۳۹۸ و برنامه های سال ۱۳۹۹ را بیان کرد.

حسن کدخدا مدیرعامل لیزینگ گردشگری یکی از برنامه های مهم سال ۱۳۹۹ را رشد سودآوری شرکت ذکر کرد و افزود: بهینه سازی پرتفوی شرکت، طرح فروش املاک و مستغلات اداری و تجاری، طرح فروش اقساطی تجهیزات و ماشین آلات، لوازم خانگی اداری و الکترونیکی  و همچنین خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری (نو و دست دوم) از دیگر برنامه های سال جاری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور از اسفندماه سال گذشته شروع شد، طرح لیزینگ الکترونیک را برای سال ۹۹ در دستور کار داریم تا خدمات لیزینگ را هم از طریق وب سایت شرکت و هم اپلیکیشن به مشتریان ارائه دهیم.

کدخدا تصریح کرد: ورود شرکت به بازار سرمایه از برنامه های مهمی است که در سال ۱۴۰۰ عملیاتی می شود اما مقدمات آن از نیمه دوم سال جاری رقم خواهد خورد. لیزینگ گردشگری در سال ۱۳۷۹ با نام لیزینگ “شید” به ثبت رسید و در سال ۱۳۹۸ تحت عنوان “لیزینگ گردشگری” تغییر نام یافت. شرکت لیزینگ گردشگری (سهامی خاص) در حال حاضر تحت نظارت بانک مرکزی و با مجوز این بانک فعالیت می کند.

شرکت لیزینگ گردشگری از شرکت های گروه مالی گردشگری است و سهامداران عمده آن را “بانک گردشگری” و “گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران”(سمگا) تشکیل می دهند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا