انرژی

نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی زرند، راهی توسعه استان کرمان

وزیر نیرو گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی و نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی در زرند ظرفیت های جدیدی را در استان کرمان برای توسعه ایجاد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حمید چیت چیان عصر امروز پنجم مردادماه در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی زرند، میزان سرمایه گذاری که امروز در کرمان کلنگ زنی و یا افتتاح شد را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کرمان یک استانداری با تفکر نوآور و ابتکاری دارد که باید از زحمات وی تشکر کنم.

وزیر نیرو نیز از نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بیان کرد: دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در صف مقدم حمایت از پروژه های صنعت برق هستند.

چیت پیان به همکاری مجلس و وزارت نیرو، اشاره و عنوان کرد: بین وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی در اکثر موارد همکاری ارزشمند و اثر بخشی وجود داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همچنین، عصر امروز پنجم مردادماه با حضور وزیر نیرو، استاندار کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس و مسئولین استانی کلنگ احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی زرند به زمین زده شد.

همچنین همزمان عملیات اجرایی پست های ۴۰۰ کیلو وات جیرفت و کهنوج آغاز شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا