صنعتصنعت، معدن، تجارت

شرکت vip ایرانی با در آمد شگفت انگیز میلیاردی لو رفت !

یکی از دغدغه های این روزهای ایرانی ها ، وضعیت نا به سامان اقتصاد در ایران است . این دغدغه های هر روز با گذر زمان ، بیشتر و بیشتر میشوند . شرکت های زیادی در امر درآمد زایی و تولید کار آغاز به کار کرده اند که شاید درآمد خیلی از آن ها برای ما جالب باشد و این که بدانیم همچین شرکت هایی در ایران با همچین نقدینگی هایی وجود دارند ، شاید دیگر وضعیت نا به سامان را بتوانیم نادیده گرفته و استارت کاریابی خود را بزنیم و شاید بتوانیم در یکی از این شرکت ها استخدام رسمی شویم . در ادامه قصد معرفی یکی از شرکت های ایرانی را داریم که در کشور های همسایه هم دارای کارگاه های متعدد و درآمد های کلان است .

شرکت فنی مهندسی پایا صنعت در صنایع مختلفی مانند صنایع پتروشیمی ، صنایع سیمان ، صنایع معدنی و حتی صنایع فولاد و فلزات از سال ۱۳۸۲ با جمع آوری تعداد زیادی کارشناس و متخصص با تجربه و متبحر در زمینه ی توسعه ی روز افزون صنایع نام برده ، حال توانسته پس از ۱۸ سال تبدیل بیش از ۱۵۰ پروژه به رزومه ی فعال و قدرتمند و احداث چندین کارگاه در کشور های همسایه ، خود را بیش تر از قبل سر زبان ها بیندازد .

شرکت فنی پایا صنعت در زمینه های کاری مثل طراحی ، ساخت و نصب تجهیزاتی مانند مبدل های حرارتی ، مخازن تحت فشار و… با شرکت های بزرگی مثل پتروشیمی لرستان ، پالایشگاه بندر عباس ، فازهای ۱۲ | ۱۳ | ۱۷ | ۱۸ | ۱۹ عسلویه ، شرکت تکوین فن آوران و… همکاری داشته است . برای دیدن مابقی زمینه های کاری و پروژه های انجام شده وارد وب سایت رسمی شرکت پایا صنعت شوید .

 

نام دیگری که با آن این شرکت موفق را توصیف میکنند شرکت پایا صنعت تیران است زیرا اداره و کارگاه های اصلی این شرکت در تیران اصفهان واقع شده است . شرکت پایا صنعت با دارا بودن بیش از ۲۲ هزار متر مربع کارگاه حال میتواند به راحتی از تمام قدرت خود در توسعه ی صنایع نام برده استفاده کند .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا