امور زیربناییراه و ساختمان

برای انتخاب مدیران و معاونان تحت فشار نیستم/ در سلامت کامل به سر می‌برم

وزیر راه و شهرسازی در مورد اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای انتخاب معاونان و مدیران شرکت‌ها و دستگاه‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی تحت فشار هستید و این مدیران انتخاب شما نیستند، گفت: این موضوع صحت ندارد و تمام مدیران و معاونان انتخاب شخص خودم است.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، رستم قاسمی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اشاره به بحث رعایت پروتکل‌ها در حمل و نقل عمومی مسافری اظهار داشت: کماکان رعایت پروتکل‌های پذیرش مسافر با محدودیت ۶۰ درصد در هواپیما و ۵۰ درصد در قطارها ادامه دارد و پس از صدور کارت‌های هوشمند واکسیناسیون، امکان حذف فاصله‌گذاری اجتماعی به شرط رعایت پروتکل‌ها وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای انتخاب معاونان و مدیران شرکت‌ها و دستگاه‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی تحت فشار هستید و این مدیران انتخاب شما نیستند، گفت: این موضوع صحت ندارد و تمام مدیران و معاونان انتخاب شخص خودم است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه صحبت‌هایی درباره سلامت شما منتشر شده و گفته می‌شود در روزهای اخیر درگیر بیماری شده‌اید، تاکید کرد: شما من را در حال حاضر مشاهده می‌کنید که مشکلی ندارم و در سلامت کامل به سر می‌برم.

قاسمی همچنین با اشاره به تغییر قیمت بلیت حمل و نقل عمومی پس از حذف فاصله‌گذاری‌های اجتماعی یادآور شد: امکان کاهش بلیت هواپیما و قطار وجود دارد.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا