امور زیربناییراه و ساختمان

دریای خزر در روزهای آینده مواج و متلاطم است/بارش برف و باران در شمال غرب وشرق و غرب سواحل خزر

کارشناس هواشناسی از با اعلام مواج بودن در یای خزر در روزهای آتی ازبارش باران و وزش باد طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دردامنه های جنوبی البرز در کل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خبر داد.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره تازه‌ترین وضعیت جوی امروز۲۸ اسفند و روزهای آتی گفت: برای امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشتیم و در سایر مناطق کشور طی امروز و فردا جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه یکم فروردین ماه در دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران و در دامنه های زاگرس مرکزی در لرستان، چهار محال بختیاری و خوزستان بارش پراکنده پیش بینی می شود و همچنین در غرب و جنوب غرب کشور گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

به گفته کارشناس هواشناسی، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه علاوه بر دامنه‌های جنوبی البرز در کل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شاهد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد هستیم و بارش ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

گودرزی افزود: در غرب، جنوب غرب و مرکز بارش پراکنده، گاهی وزش باد و رعد و برق خواهیم داشت که بارش ها کماکان تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه در چهار روز آینده بخش‌های جنوبی دریای خزر مواج و متلاطم است، اظهار داشت: از امروز تا روز دوشنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و شرق، شمال شرق افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را کمی تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی و تصریح کرد: بیشینه دما برای تهران امروز به ۱۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا