بانکبانک و بیمه

اعتراض کارکنان بانک کشاورزی به وضعیت معیشت کارکنان

برخی از کارکنان بانک کشاورزی امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در اعتراض به اوضاع معیشتی خود در مقابل دفتر مرکزی این بانک در خیابان پاتریس لومومبا  تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این تجمع، کارکنان بانک کشاورزی در اعتراض به مدیران عالی خواستار توجه به وضعیت معشیتی عموم کارکنان، برقراری فوق العاده های تخصصی و مدیریتی کارشناسان، پرداخت عادلانه حق الزحمه امور پرمسئولیت اعتباری و برخورد با چپاول درآمدهای بانک توسط شرکت های اقماری شدند.

گفتنی است چندی پیش کارکنان بانک ملی نیز در حرکت اعتراضی هماهنگ با انتشار تصاویر خود با در دست داشتن نوشته‌هایی خواستار همسان سازی حقوق و مزایای کارکنان بانک ملی با بانک مرکزی، اصلاح و بهبود وضعیت معیشت و تامین رفاه و آتیه و همچنین از بین رفتن تبعیض میان کارکنان بانک‌ها و سایر کارکنان دولت بودند.

همچنین بخوانید

‫۲ دیدگاه ها

  1. باسلام.من واقعا تعجب میکنم کارکنان بانک ملی وکشاورزی واقعا اینکارو میکنن یا الکی.چون فقط یک نفراز این پرسنل بفرمایند که خودرو یا خانه ندارند.حقیر۱۵سال هست کارمند رسمی ثبت احوال هستم و۱۵ساله که خانه بدوش وبدون خودرو هستم هیچ.بخداوندمتعال قسم بدهی هم بالا اوردم.خجالت هم خوب چیزی هست.

دکمه بازگشت به بالا