اقتصاد کلان

ضوابط تسهیلات صندوق نوآوری برای کمک به توسعه اشتغال دانش‌بنیان تصویب شد

در یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، ضوابط تسهیلات اشتغال صندوق از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور با هدف حمایت از اشتغال دانش‌بنیان تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، به ریاست محمدصادق خیاطیان و با حضور اعضا در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

همچنین بخوانید

در این جلسه، ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی برای عملیاتی کردن تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برای حمایت از اشتغال دانش‌بنیان تصویب شد.

براساس تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات از منابع شبکه بانکی کشور با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور کمک به توسعه اشتغال زیست بوم نوآوری کشور به شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و خلاق با اولویت مناطق محروم و مرزی پیش‌بینی شده است.

جزئیات، شرایط دریافت این تسهیلات و نحوه ارائه درخواست متقاضیان مشمول، متعاقباً اعلام خواهد شد.

همچنین در این جلسه، جزئیات برگزاری رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» به اطلاع اعضای هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی رسید. 

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» را با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای پاسخگویی به این نیازها در تاریخ ۲۳ مردادماه جاری برگزار می‌کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا