امور زیربناییتعاون و اشتغال

امکان بازدید عمومی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای

سازمان آموزش فنی وحرفه ای اعلام کرد: امکان بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای از بیستم تا بیست و پنجم آبان فراهم شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، کشور احمدغریوی در این خصوص بیان داشت: اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر کردن هر چه بیشتر آموزش های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در کشور از ابزار کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست ها و برنامه های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به وجود توانمندی ها، امکانات و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ضرورت معرفی آنها به جامعه، برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای همه ساله به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود که در سال جاری  نیز این برنامه از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ آبان ماه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

سرپرست مدیریت عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت: بازدید همگانی از بیش از ۶۰۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت دولتی مجهز به تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند و با تجربه که ارائه دهنده آموزش های مهارتی در کشور است، فرصتی مغتنم در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان اعم از دانش آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه های اصناف و صنایع و … را فراهم می سازد.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا