صنعت، معدن، تجارت

احداث کارخانه تولید ورق عریض در ایذه توسط فولاد خوزستان

اهواز – استاندار خوزستان گفت: مقرر شده شرکت فولاد استان واحد تولید ورق عریض فولادی را در شهرستان ایذه ایجاد کند که تأثیر چشمگیری در اشتغالزایی این‌منطقه خواهد داشت.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل استانداری خوزستان بیان کرد: برای افزایش اشتغالزایی و تولید باید به فکر توسعه صنایع پایین دستی در استان بود.

وی توسعه صنایع پایین دستی را راهی برای جلوگیری از خام فروشی و هدر رفت سرمایه دانست.

حسینی محراب با تاکید بر توسعه زنجیره ارزش صنایع در استان افزود: به عنوان مثال مقرر شده شرکت فولاد استان واحد تولید ورق عریض فولادی را در شهرستان ایذه ایجاد کند که تأثیر چشمگیری در اشتغالزایی این منطقه خواهد داشت.

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ساخت مسکن در استان انجام شده است، تصریح کرد: ۵۴ هزار قطعه زمین در قالب طرح ملی مسکن در استان شناسایی شده که از این تعداد به خانواده شهدا و ایثارگر نیز واگذار خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت و فرصت‌های استان بسیار زیاد است و نیاز به فکر، راه حل و ایده برای استفاده از این ظرفیت‌ها است.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه شهدا در صحنه جنگ تحمیلی به گونه‌ای عمل کردند که تمام دنیا حیرت زده شد بیان کرد: دنیای اسلام با الگو پذیری از شهدای ایران اسلامی با مستکبران مبارزه می‌کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا