اقتصاد کلان

هواپیمای قشم ایر در حاشیه باند به محض نشستن پرواز، از سمت چپ باند منحرف شد

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ساعتی پیش یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ متعلق به شرکت قشم ایر در مسیر مهرآباد-مشهد به دلیل نقص فنی اعلام وضعیت اضطراری کرد و در حالی که چرخ آن باز نشد، اقدام به نشستن روی باند فرودگاه کرد که عوامل آتش نشانی و امدادی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به موقع اقدامات لازم را انجام دادند.

این هواپیما در حاشیه باند به محض نشستن پرواز، از سمت چپ باند منحرف شد و به دلیل آمادگی قبلی عوامل فرودگاه، مشکلی پیش نیامد و مسافران در کوتاهترین زمان پیاده و از ترمینال خارج شدند.

همچنین بخوانید

حسین اسفندیاری، قائم مقام شرکت فرودگاه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‌ها در این باره اظهار کرد: همه اقدامات لازم برای کنترل وضعیت اضطراری و نشستن هواپیما روی باند فرودگاه مشهد توسط مجموعه فنی و عملیاتی فرودگاه انجام شد. این هواپیما بر روی باند نشست و در انتهای باند، کمی از باند خارج شد که با تامین همه شرایط ایمنی، همه مسافران به سلامت از هواپیما حارج و به ترمینال ترمینال فرودگاه وارد شدند.

قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی نیز در این باره گفت: پرواز مسیر تهران به مشهد به دلیل باز نشدن چرخ‌های هواپیمایی از باند فرودگاه خارج شد که به دلیل مهارت خلبان هیچ آسیبی به مسافران وارد نشد.

انتهای پیام/

منبع

میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا