اقتصاد کلان

پلاسکو تنها ۵ درصد بازار را در اختیار داشت/ شاهد جهش قیمتى نخواهیم بود

درودیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزارى میزان در خصوص تاثیرات آتش گرفتن ساختمان پلاسکو بر بازار البسه اظهار کرد: حدود ۶٠٠واحد عرضه لباس در آتش سوزى ساختمان پلاسکو دچار حریق شده که ۴٠٠ در داخل این ساختمان بوده که به طور کلی تخریب شده است.
وى افزود: بازار البسه ماه هاست که دچار رکود بوده که با توجه به این امر به نظر نمى رسد بازار دچار مشکل براى تامین لباس در روزهاى آینده شود.
رئیس اتحادیه… در خصوص تاثیر این رویداد بر بازار شب عید گفت: ساختمان پلاسکو در سال هاى اخیر با ظرفیت ۵٠ درصدى به فعالیت خود ادامه مى داد که با توجه به وجود مراکز متعدد عرضه البسه به نظر نمى رسد این آتش سوزى براى بازار مشکل ساز شود.
وى ادامه داد: اکثر مغازه ها کارگاه هاى خود را از داخل این ساختمان به بیرون منتقل کرده بودند و تعداد محدودى از این واحدهاى تولیدى در این ساختمان وجود داشته و اکثر مغازه ها به صورت تنها فروش به فعالیت ادامه مى دادند.
درودیان در ارتباط با تاثیرات آتش سوزى امروز بر قیمت البسه در روزهاى آینده، گفت: این پاساژ حدود ۵تا ١٠ درصد از بازار را در اختیار داشته که با توجه به اتفاق امروز به نظر نمى رسد تاثیرى در قیمت هاى بازار داشته باشد.
انتهاى پیام/


منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا